آموزش

کسب درآمد موفقیت آمیز از شبکه اجتماعی اینستاگرام

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ب.ظ

کسب درآمد موفقیت آمیز از شبکه اجتماعی اینستاگرام

با توجه به گرایش مردم به شبکه های اجتماعی ، مانند اینستاگرام و تلگرام و جذابیت بیش از حد چنین شبکه های اجتماعی که به دنبال بدست آوردن درآمد از اینستاگرام هستند ، افراد زیادی به دنبال یادگیری کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام هستند.

شاید صفحات اینستاگرام خود را در گوگل مشاهده کرده باشید که نتایج سه رتبه اول است که میلیون ها نفر به محصولات و اطلاعات می پردازند.
این یکی از با ارزش ترین دستاوردها برای کاربران خود است که بسیاری از میلیون ها وب سایت برای اولین بار برای وب سایت خود میلیون ها دلار را در موتور جستجو گوگل صرف می کنند ، بنابراین توصیه ما به شما این است که این موقعیت طلایی را از دست ندهید.
بسیاری از نقاط اینستاگرام توانسته اند به کل بیش از یک میلیون نفر برسند که مطمئناً در یک بازه زمانی کوتاه خیلی راحت نیست.

 

امروزه رسانه های اجتماعی فقط مکانی برای گذراندن وقت و تماس با دوستان نیستند. به دلایلی محبوبیت بالای رسانه های اجتماعی در بین اقشار مختلف رسانه ها از پتانسیل فوق العاده ای برای ایجاد درآمد برخوردار بوده است. بسیاری از افراد توانسته اند به روش های مختلفی در رسانه های اجتماعی به درآمدهای باورنکردنی دست یابند و بسیاری از مشاغل با استفاده از همان فضای مجازی موفق به دستیابی به رونق بزرگی شده اند.

چرا اینستاگرام یه فرصت خوب برای کسب درآمد است؟

اکنون می توان پرسید که چرا اینستاگرام فضای مناسب برای کسب درآمد است مهمترین دلیل این امر افرادی است که اینستاگرام دوست دارند چندین میلیون ایرانی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند بسیاری از افراد روزانه چندین بار چمدان اینستاگرام خود را چک می کنند و چندین ساعت را در شبکه اجتماعی بگذرانید آنها به دنبال عکس ، فیلم و مطالب جالب هستند و اگر بتوانید آنها را راضی کنید ، فرصتی طلایی برای کسب درآمد خواهید داشت.

اولین چیزی که ممکن است ساده و واضح به نظر برسد ، اگر از عکس خود به عنوان عکس پروفایل استفاده می کنید ، به نورپردازی اهمیت زیادی داده و از خودتان عکس بسیار خوبی بگیرید ، منظور من این است که با توجه به اینکه عکس شما فضای محدودی دارد ، می توانید از حداکثر فضای استفاده کنید و صورت شما بسیار شفاف ، بزرگ و نزدیک است.

بروز رسانی ماهانه عکس پروفایل

نکته بعدی که ممکن است مشاهده نکنید این است که شما هر ماه موضوع خود را تغییر می دهید ، عکس خود را مرتبا و هر ماه تغییر دهید. حال ، شاید بپرسید که چرا باید هر ماه نمایه خود را تغییر دهیم؟ پاسخ اینستاگرام اینستاگرام بسیار پیچیده ای است که در جستجوی عکس هاست. بسیار ساده تر ، الگوریتم اینستاگرام بسیار شبیه به الگوریتم گوگل در جستجو است.

 

منبع:افرامکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
فن آوران نوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی